دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اعلام بدهی هزار میلیارد ریالی مشترکان برق این استان، افزود: اعتبار لازم برای نوسازی شبکه توزیع برق استان نیز به همین میزان است.
بدهی مشترکان برق گلستان با میزان اعتبار جهت نوسازی شبکه برق این استان برابر است

به گزارش آوای خزر، علی اکبر نصیری گفت: بدهی مشترکین گلستانی از مرز 100 میلیارد تومان گذشته که این رقم با شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است.

وی اضافه کرد : این شرکت افزون بر 755 هزار مشترک دارد که 81 درصد آن را مشترکین خانگی تشکیل می دهد

كسب رتبه برتر شرکت توزیع نیروی برق گلستان در جشنواره شهيد رجايي١٣٩٨

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت : شرکت توزیع نیروی برق گلستان در جشنواره شهيد رجايي١٣٩٨در بخش در ارزيابي عملكرد در بین دستگاههای اجرایی استان رتبه برتررا کسب نمود که این مهم به حول و قوه الهی و با استعانت از خداوند متعال و با تلاش جمعی همکاران در زیر مجموعه معاونت های این شرکت صورت پذیرفت.

نصیری اضافه کرد: در ارزيابي عملکرد دستگاه های اجرایی گلستان در سال 98 همانند سنوات گذشته، دستگاه های اجرایی به پنج گروه تقسیم بندی و در هر گروه، یک دستگاه اجرایی حائز بالاترین امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی شناخته و معرفی شد.

عضویت معاون برنامه ریزی و مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات توزیع برق گلستان در کارگروه تخصصی معماری سازمانی صنعت برق کشور

نصیری با اشاره به رونمایی سند تحول آفرین مدل مرجع معماری سازمانی شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور در گرگان ، افزود : طی حکمی از سوی سید حسین سجادی معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر ،جمال کمیل فر معاون برنامه ریزی و محمود سعادت فر مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات توزیع برق گلستان بعنوان عضو کارگروه تخصصی معماری سازمانی و مدیریت فرآیندها کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی صنعت برق کشور انتخاب شدند.

بدهی مشترکان برق گلستان با میزان اعتبار جهت نوسازی شبکه برق این استان برابر است

اعتبار لازم برای نوسازی شبکه های توزیع برق استان ؛ هزار میلیارد ریال

وی با اشاره به فرسودگی شبکه برق گلستان گفت: برای نوسازی شبکه کنونی توزیع برق استان نیازمند تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار هستیم و این در حالی است که اعتبار سال قبل استان در این بخش ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

نصیری طول شبکه 20 کیلوولت استان را بیش از 7924 کیلومتر و شبکه فشار ضعیف را 7879 کیلومتر عنوان نمود.

70 درصد کنتور برق چاه های کشاورزی استان ، از راه دور قرائت می شوند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: از مجموعه پنج هزار و 230 چاه کشاورزی در استان گلستان 70درصد آنها مجهز به کنتور فهام شده است.

علی اکبر نصیری اضافه کرد : نزدیک به 10 هزار کنتور دیماندی و سه فاز در استان گلستان وجود دارد که در مرکز پایش کنتورهای فهام کنترل می شود.

وی افزود : شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با هشت هزار و 500 مشترک دیماندی و سه فاز به منظور گذر از پیک مصرف برق تفاهمنامه انعقاد نموده است.


تعامل با دادستاني جهت کاهش سرقت تاسیسات برقی گلستان

علی اکبر نصیری با اشاره به همكاري دادستاني در نهادينه كردن مصرف بهينه برق و رعايت الگوي مصرف و همچنين پيشگيري از سرقت تاسيسات برقي گفت : همكاري مجموعه هاي قضائي و انتظامي با اين شركت موجب شده تا در زمينه شناسائي و دستگيري سارقان تاسيسات و شبكه هاي توزيع برق اقدامات شايسته اي صورت بپذیرد و فعاليت هائي نيز در زمينه اقدامات پيشگيرانه براي جلوگيري از سوء استفاده از برق هم به اجرا درآمده است.

گلستان میزبان پویش # الف_ب_ایران در آبانماه

رئیس شورای صنعت آب و برق استان از میزبانی گلستان جهت پویش هر هفته #الف_ب_ایران در ابانماه خبرداد و گفت : طبق وعده های داده شده مقرر گردید تا پایان سال 250 پروژه بزرگ آب و برق در کشور توسط وزیر نیروبه بهره برداری برسد که گلستان هم در این پویش سهم قابل توجهی دارد.

وی اضافه کرد : این پروژه ها در قالب "ساخت و ساز" و "ساز و کار" اعم از اصلاح روش ها ، تدوین رویه ها و کارهای نرم افزاری است که همه این موارد در جهت خدمات دهی بهتر به مردم و تسهیل مراجعات مردم است.

توزیع نیروی برق گلستان جهت اجرای طرح هادی به بنیاد مسکن استان کمک می کند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود : راه‌هاي افزايش تعامل و تسهيل در همكاري‌هاي دو جانبه بررسي و چگونگي حركت‌هاي اساسي در ارائه خدمات زيربنايي شهري وروستايي مواردی است که در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن بیان شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تعامل با مديران دستگاه‌ها و سازمان‌هاي خدمات رسان را گامي مهم و اساسي در تسهيل اجراي پروژه‌ها و طرح‌هاي زيربنايي در منطقه دانست و تصريح كرد: بحمداله با ارتباط خوبي كه با بنياد مسكن انقلاب اسلامي داريم امیدوارم بتوانيم در راستاي خدمت رساني بهتر به مردم حركت شايسته‌اي انجام دهيم.

طرح خرید تضمینی برق از نیروگاههای خورشیدی در گلستان اجرایی می شود.

نصیری با اشاره به توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با همکاری شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : طرح خرید تضمینی برق از نیروگاههای خورشیدی اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : این شرکت با هدف توانمند سازی ،کارآفرینی و اشتغال زایی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی جهت احداث نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی حمایت خود را اعلام نموده است.

بدهی مشترکان برق گلستان با میزان اعتبار جهت نوسازی شبکه برق این استان برابر است

برخورد قاطع با استفاده کنندگان ازبرق های غیر مجاز در گلستان

در پایان نصیری در خصوص برق های غیر مجاز ابراز داشت : یکی از چالش های صنعت برق مسئله برقهای غیر مجاز می باشد و خود به دو دسته تقسیم می شود دسته اول منازلی هستند که در حریم شبکه های برق قرار دارند و برطبق قانون نمی توان برای آنها انشعاب برق احداث کرد . در این حالت با استفاده از کابلهای خودنگهدار از این نوع سرقت انرژی جلوگیری بعمل می آید . در نوع دوم نیز افرادیکه ساختمان آنها مجوز ساخت ندارد و از برق غیر مجاز استفاده می کنند که از طریق مراجع قانونی و حقوقی با اینگونه افراد برخورد می شود.

برق ؛ پاکترین انرژی است که مردم با آن سروکار دارند، درست است که می گویند آب مایه حیات است و اگر باشد مایه مباهات، ولی برق هم اهمیتی کمتر از آن ندارد و نبود آن عین این می شود که چوب لای چرخ زندگی بشر گذاشته شود.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار